Voor leveringen werken wij met externe transporteurs.
Gelieve 1 WEEK op voorhand de gewenste leverdatum door te geven.
Op maandagen / dinsdagen / woensdagen en vrijdagen.
* Leveringen in bv. het CENTRUM van BRUSSEL of op niet toegankelijke plaatsen met een VRACHTWAGEN en OPLEGGER kunnen we niet steeds faciliteren. Gelieve eerst na te vragen of uw leveradres bereikbaar is.
Op een pallet (wegwerppallet of euro-pallet met waarborg) naast de vrachtwagen op de openbare weg.
Wij leveren via een externe transporteur met vrachtwagen met kooiaap.
Het binnenzetten of omhoogsteken van leveringen is ten uwen laste.
Daags voor de levering ontvangt u rond 17u30 van Carobati een e-mail met het verwachte uur van levering inclusief een link waarmee u uw levering kan volgen.
Let op het is niet uitzonderlijk dat leveringen gebeuren vanaf 5 uur ’s morgens gezien het verkeer / vermijden van schoolomgevingen / algemene verhoogde vraag naar leveringen. Wij kunnen geen rekening houden met leveringsvoorkeuren (voormiddag/namiddag). Is logistiek niet mogelijk. Hopend op uw begrip hiervoor.
JA (bij voorkeur wel) u dient de CMR (vrachtbrief) en/of verzendnota voor ontvangst te ondertekenen. Bij afwezigheid worden foto’s door
Wij werken standaard met CONTANTE BETALING (uitzonderingen hierop worden enkel toegestaan na kredietcontrole).
U moet rekening houden met 3 werkdagen om uw betaling te registreren.
Wat is voor ons een effectief betaalbewijs? Ofwel staat het geld op onze rekening. Ofwel stuurt u ons een rekeningafschrift waarop u het begin- en eindsaldo van uw rekening verbergt. Een screenshot of afdruk van een online betalingsingave is geen betaalbewijs, daar dit bij annulatie of onvoldoende provisie op uw rekening niet resulteert in een betaling.
Gelieve ons binnen de 48 uur na levering te contacteren via logistiek@carobati.be. Stuur ons een foto van de schade en hou de beschadigde dozen bij! Indien de schade terecht is worden de beschadigde tegels omgeruild (breuk wordt nooit gecrediteerd).