Hoe verloopt de levering van mijn bestelling?

Voor leveringen werken wij met externe transporteurs.

Hoe levering inplannen?

Gelieve 1 WEEK op voorhand de gewenste leverdatum door te geven.

  • Per e-mail: logistiek@carobati.be
  • Telefonisch: +32 (0)3 887.70.97

Op welke dagen wordt er geleverd?

Op werkdagen van maandag tot en met vrijdag.

Wat kost een levering?

  • België* (op een met een vrachtwagen/oplegger vlot toegankelijke plaats )
    • Factuurbedrag  >= 2500 euro incl. 21% btw: in principe GRATIS  *zie uitzonderingen
    • Factuurbedrag  <  2500 euro incl. 21% btw : 100 euro* incl. 21% voor 1 pallet (vanaf 2 pallets = 65 euro* incl. 21% btw per pallet) 
        • LET OP indicatieve prijzen die kunnen wijzigen door de stijgende brandstofprijzen update 01/01/24 !
    • * Uitzonderingen:
      • Alle loten uit onze meeneemmarkt / koopjeshal
      • Natuursteentegels op bestelling
      • Keramische tegels 2 cm dik
      • Granito tegels type Compact/XXL
      • Keramische tegels XL en platen XXL bvb.: 90×180 cm, 100×300 cm, 120×240 cm of groter …
  • Buiten België  prijs op aanvraag.

* Leveringen in bv. het CENTRUM van BRUSSEL of op niet toegankelijke plaatsen met een VRACHTWAGEN en OPLEGGER kunnen we niet steeds faciliteren. Gelieve eerst na te vragen of uw leveradres bereikbaar is.

Hoe gebeurt de levering?

Op een pallet (wegwerppallet of euro-pallet met waarborg) naast de vrachtwagen op de openbare weg.
Wij leveren via een externe transporteur met vrachtwagen met kooiaap.

Het binnenzetten of omhoogsteken van leveringen is ten uwen laste.

Hoe weten we wanneer de goederen worden geleverd?

Daags voor de levering ontvangt u rond 17u30 van Carobati een e-mail met het verwachte uur van levering inclusief een link waarmee u uw levering kan volgen.

Let op het is niet uitzonderlijk dat leveringen gebeuren vanaf 5 uur ’s morgens gezien het verkeer / vermijden van schoolomgevingen / algemene verhoogde vraag naar leveringen.  Wij kunnen geen rekening houden met leveringsvoorkeuren (voormiddag/namiddag). Is logistiek niet mogelijk. Hopend op uw begrip hiervoor.

Dient u aanwezig te zijn voor de levering?

JA (bij voorkeur wel)  u dient de CMR (vrachtbrief) en/of verzendnota voor ontvangst te ondertekenen. Bij afwezigheid worden foto’s door

Hoe verloopt de betaling?

Wij werken standaard met CONTANTE BETALING (uitzonderingen hierop worden enkel toegestaan na kredietcontrole).

  • Via overschrijving op onze KBC rekening met vermelding van uw orderbevestigingnummer.
    • IBAN: BE58 4040 0099 2179
    • BIC: KREDBEBB 

U moet rekening houden met 3 werkdagen om uw betaling te registreren.

Wat is voor ons een effectief betaalbewijs?  Ofwel staat het geld op onze rekening. Ofwel stuurt u ons een rekeningafschrift waarop u het begin- en eindsaldo van uw rekening verbergt. Een screenshot of afdruk van een online betalingsingave is geen betaalbewijs, daar dit bij annulatie of onvoldoende provisie op uw rekening niet resulteert in een betaling.

  • Betaling vooraf in onze winkel
    • Cash (beperkt tot 10% van het totaalbedrag met een maximum van 3000 euro)
    • Debetkaart bancontact/mister cash – maestro (let op dag/week limieten)
    • Kredietkaart visa – mastercard  (let op limieten)
    • Of een combinatie van bovenstaande opties

Wat moet ik doen bij breuk of een foutieve levering?

Gelieve ons binnen de 48 uur na levering te contacteren via logistiek@carobati.be. Stuur ons een foto van de schade en hou de beschadigde dozen bij!  Indien de schade terecht is worden de beschadigde tegels omgeruild  (breuk wordt nooit gecrediteerd).

Copyright © 2019. All rights reserved.
webdesign by conversal